miercuri, 12 august 2009

Jurnal - marti, 11 august


Nu imi vine sa cred!!!
Gata, de maine trec la regim si merg cu mami la sala. Nu se mai poate!

Am incercat sa intru, ca de obicei, in spatele bibliotecii, si nu am mai reusit. Capul intra, umerii la fel, burta nu... Si sa stiti ca m-am straduit mult, tot degeaba. Am incercat sa-mi subtiez burta, sa intru pe o parte, nimic nu merge.
Pai nu asa ne-a fost intelegerea. Eu stiam ca o sa cresc, dar nu ca nu voi mai putea intra unde-mi place mie mai mult.

Ce vremuri... Parca a fost ieri ziua in care am intrat prima oara acolo. Spatiul acela stramt si intunecat ma atragea de mult, dar mereu ma impiedicau mami si tati sa intru. Am prins un moment liber si tusti acolo. Mama s-a albit la fata - cica daca ramaneam acolo nici nu mai avea cum sa ma scoata. Eu, sa raman acolo? Ma subestima. Ma rasturnam pe spate, ma intorceam cu labele in jos si in felul asta schimbam directia si puteam iesi de acolo. Asta se intampla acum o saptamana.

Si uite, azi nu mai pot intra. Vaaaai! Ce ma fac eu, oameni buni? O sa-i zic lui mami sa-mi ia mancare light si sa ma inscrie la sala. Si de acum incolo, gata cu mancatul seara!Trebuie sa-mi recapat silueta!

3 comentarii:

Morticia spunea...

Oooh! They grow up so fast... :))

Lady Io spunea...

Cam da :-)

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

inchipuiti-va cat o sa fie Eddie al meu cand ma intorc acasa... cresc ca din apa, serios...