marți, 4 august 2009

Jurnal 30-31 iulie



Joi, 30 iulie
Puternica mai sunt! Cred ca usturimile alea sunt totusi bune la ceva.
M-am chinuit un pic, dar am reusit sa ma dau jos din cutie. Mai intai m-am urcat cu labuta buna pa marginea cutiei, si apoi m-am impins tare cu piciorusele din spate. M-am rostogolit afara din cutie si am inceput sa miros imprejurimile. Si mi-e o foame! Noroc ca mami se trezeste si imi pregateste lapticul. Vai de mine, se apropie de mine cu o seringa! Nu mai vreau injectii, nu si tu!!!
Ooof, ce emotii. In seringa era laptic amestecat cu calciu. Miam, miam, ce bun e! De fericire, trag de atela pana o dau jos. V-am zis eu ca scap de ea!
Numai ca la pranz nu scap, tati ma duce din nou la injectii. Si nu numai injectii, imi pune si atela la loc. Ooof, ce viata trista! Noroc cu mancarica asta noua. E atat de buna, incat incep sa torc inca de cand ii simt mirosul.
Iar mami si tati ma tot mangaie. Si ei miros bine, asa ca vreau sa pap un pic din ei. Ii tot musc, dar ei ma cearta.
Noroc ca am mai invatat o smecherie! Am vazut ca se bucura daca ma duc la o tavita si fac pipi. Nu stiu ce se bucura asa, ca si pana acum faceam pipi...
Vineri, 31 iulie
Tare buni mai sunt oamenii. Nu numai ca miros frumos si se poarta frumos cu mine, dar au si gust foarte bun. De asta imi place sa-i mai musc cu coltisorii mei ce subtiri. Tati rade de mine si imi zice ca sunt fiara. Cum adica fiara? Eu, fiara???
Astazi am descoperit o gramada de chestii noi. In primul rand ca imi place sa sar din cutie afara si inapoi. In al doilea rand, mami mi-a facut o jucarie minunata, un ciucure legat cu sfoara, pe care mi-l tot plimba pe sub nas. Toata seara m-am jucat cu el, e exact ca un soricel, si imi place sa-l alerg, sa-l prind si sa-l musc. Si tati se joaca mereu cu mine, cred ca e cel mai jucaus tatic din lume.
Iar mami... daca ati sti ce bine e sa dormi la ea in brate! Vine seara si ma ia in brate si ma dezmiarda si dintr-o data incep sa visez. Ce bine se doarme aici!

2 comentarii:

Morticia spunea...

"Ooof, ce viata trista!" =)) Demential :D

Chiti spunea...

:-))