duminică, 9 august 2009

Jurnal 5-6 august

Miercuri, 5 august

Ma simt tare bine de cand am mers la doctor. Nu mai trebuie sa port atela aia enervanta si nici nu imi mai indreapta nimeni labuta cand calc, ca nu conteaza. Asa ca acum ma simt chiarlibera sa ma joc. Mami mi-a cumparat si un sisal (adica o chestie pe care imi pot ascuti labutele, dar va zic eu ca e foarte buna pentru catarat).
In plus, ma joc toata ziua cu soriceii primiti cadou. Iar mami si tati ma tot rasfata.

Dar sa stiti ca am o problema de identitate: in primul rand ca toti imi spun ca sunt o pisicuta foarte dragalasa. Stiu ca sunt dragalasa, dar nu sunt pisicuta. Sunt mare de-acum, cred ca am vreo 4-5 saptamani. Apoi, mami imi zice din cand in cand ca musc ca un catel sau ca rod precum un iepuras. Iar tati mi-a zis ca arat ca un leu. Eu nu mai inteleg nimic.

Joi, 6 august

Este o zi incrrredibila. Mami e acasa, tati e acasa si amandoi se joaca cu mine.
Si sa va spun ceva nou: astazi am descoperit ca mai exista o pisica in casa. Ma jucam intr-o raza de soare, cand am vazut o pisica pe jos, care se juca si ea. Am incercat sa ma joc cu ea, dar nu am reusit deloc sa o ating. Imi place de pisica asta ca e la fel de jucausa ca si mine. Insa nu apare decat atunci cand e soare.
O noua pasiune pentru mine sunt firele: imi place sa rod firele electrice, sa le iau in gura si sa ma joc cu ele. Nu stiu de ce, dar lui mami si lui tati nu prea le place joaca asta a mea.

5 comentarii:

Morticia spunea...

Vad ca toate pisicutele au o pasiune pentru tastaturi. Nu vaneaza cursorul de pe ecran? :)

Lady Io spunea...

Nu. Dar numai pentru ca inca nu l-a descoperit :-))

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

pont (si) pentru (alti) soricei de jucarie: sunt unii la Kaufland (nu i-am vazut in alta parte, desi clar ca probabil se gasesc si in alte locuri). Au corpusorul de platic tare, acoperit cu pene/blanita. Inauntru zornaie usor ceva... Pisoii mei sunt lesinati dupa ei!

Chiti spunea...

Asta o fi motivul pentru care le place pisicilor la Kaufland? Ai auzit de marele scandal cu pisicile care se plimbau printre rafturi la Kaufland?

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

:))))))) serios?! Kaufland rulz, atunci! am sa mai fac cumparaturi la ei - si vb foarte serios!