duminică, 13 iunie 2010

Nu inteleg

Bipezii astia sunt ciudati rau. S-a stricat in sfarsit aspiratorul. Cred ca si eu am fost sursa multor ganduri bune la adresa lui, care l-au ajutat sa-si dea obstescul sfarsit. L-am scuipat de multe ori. Si intr-un final am izbandit. A disparut. Victorie!


Nu a trecut insa multa vreme si bipezii mei s-au intors bucurosi cu un alt aspirator, care are ceva mai mult bun simt, nu face atata galagie. Ceea ce ma surprinde totusi este faptul ca l-au ales pentru ca are o perie speciala care inlatura parul animalelor de companie de pe covor. Si ma intreb: ce i-o fi apucat? Noi nu avem animale de companie paroase...

20 de comentarii:

Diana Alzner spunea...

Chiţi, să înţeleg că pisicile strică aspiratorul? :)
Mă tem că bipezii tăi vor să-şi ia un câine; altfel nu se explică treaba cu peria...

Chiti spunea...

@Diana Alzner
Gandurile noastre :))

Un caine? Mai bine un soricel... nu lasa atata par si este si foarte jucaus, daca stii cum sa-l iei.

Zazuza spunea...

haha, ia sa vedem cat iti ia sa il strici si pe asta... cat despre par, ntz ntz... auzi, de unde atata par?

Mirela spunea...

Credeam că numai Srafina urăște aspiratorul! Ai o aliată! :P
Doamne feri' să se strice, dar știu că Serafina îl consideră un monstru și... atât! Te pupăm, Chiți! :)

Grişka spunea...

Dragă Chiţi, bipezii sunt animalele tale de companie şi, după cum ai observat probabil, au şi păr :))
Peria aia specială e pentru părul lor, sunt sigur :))

CamiB spunea...

A, deci de aia s-a stricat aspiratorul meu. Ca l-au blestemat pisicile (2)

Chiti spunea...

@Zazuza
Sunt foarte suspicioasa, sa stii...

Chiti spunea...

@Mirela
Si eu pe voi :)
Nu si pe aspirator, il urasc si pe al vostru :D

Chiti spunea...

@Griska
Mai Griska, sa stii ca s-ar putea sa ai dreptate...

Chiti spunea...

@Cami
Doua? Saracul, n-a avut nicio sansa.

Vania spunea...

Adesori, bipezii au comportamente bizare...

Anonim spunea...

Poate e pentru musafirii bipezilor. Mai ales primavara si toamna bipedele cu parul lung naparlesc...

Chiti spunea...

@Vania
Au. Natasa ce parere are?

Chiti spunea...

@teampit
Hmm, nu este imposibil. Ba chiar si lui mami ii mai cade, desi eu incerc sa o mai ling din cand in cand sa spal rusinea.

Corina spunea...

Chiti, o fi jucaria lor preferata...
Cat despre par, n-ai idee cum naparlesc bipezii si e cu atat mai complicat cu cat au "blana" mult mai lunga decat pisicile sau cateii :)
Pupici de la mine si de la Leo!

vic spunea...

dar coada aia nu vrea la concurs?

Chiti spunea...

@Corina
Va pup si eu, pe tine si pe fratele meu portocaliu :)

Chiti spunea...

@vic
Ba cum sa nu? Mama ma tot urmareste prin casa cu aparatul de fotografiat, dar tot e nemultumita ca poada nu stie sa stea la poza :))

vic spunea...

te rog pune aceste 2 poze si fa un post de concurs. ai voie sa adaugi si sa schimbi poze ulterior daca doresti, dar sa ramina acelasi link.
astept

Chiti spunea...

O sa ne incadram in termen (30 iunie parca era, nu?). Iar daca nu, coada va fi descalificata in concurs.