vineri, 25 iunie 2010

Miss Coada


Cred ca deja intreaga lume pisiceasca stie ca zilele astea are loc un mare concurs in care cele mai sexy cozi feline se intrec in frumusete si intelepciune.
Si iata ca vrea si coada mea sa participe.



Stiu ca va castiga. Sunt tare mandra de ea. Chiar daca uneori e cam obraznica...
Mami imi sugereaza totusi ca nu ea este obraznica, eu sunt geloasa. Nuuuu cred!

24 de comentarii:

Grişka spunea...

Frumoasă coadă, într-adevăr! Chiar sunt invidios :)
Apropo, bipezii mei se miră fiindcă eu, deşi sunt foarte jucăuş, nu mă joc niciodată cu coada personală.
Or mai fi şi alţii ca mine?

Diana Alzner spunea...

Chiţi, ai o codiţă dolofănică, armonioasă şi plină de personalitate! :) Este într-adevăr o Miss Coada! :)
PS: ai grijă cu uşile, fiindcă sunt nişte obiecte rău voitoare care se trântesc când nu te aştepţi... :)

Corina spunea...

Salut si eu "coada" si o rog sa nu fie suparata pe Chitirel :)
Salutari si de la Leo pentru "fiara" frumoasa!
Succes!

Zazuza spunea...

bafta, draga coada!

Anonim spunea...

Coada frumoasa, iti tinem pumnii! Si nu mai fi suparata pe Chiti ca te poarta de colo-colo. Nu o face ca sa te enerveze. :)

vic spunea...

multumesc pentru participare, chiar ca e o coada de miss.

Chiti spunea...

@Griska
O, dar mie imi place mult coada ta, Griska!
Nici eu nu ma prea joc cu ea, deci nu esti singur :)

Chiti spunea...

@Diana Alzner
Hmm, o sa fiu atenta.

Chiti spunea...

@Corina
Si eu il salut pe Leo, fratiorul meu vanator.

Chiti spunea...

@Zazuza
Sa fie! :)Eu cred ca si Eddie poate participa.

Chiti spunea...

@teampit
:) mai stii?

Chiti spunea...

@vic
Si eu multumesc de invitatie.

Diana Alzner spunea...

Chiţi, am transmis mai departe salutările spre forurile superioare. :)
Sărutăm dulce mâţa+coada! :)

Veve spunea...

Super cozi ! Pe ale mele le primiti ? Am de toate felurile : cu dungi, fara dungi, argintii, negre...pe alese ...

Chiti spunea...

@Diana
Multumim :)

Chiti spunea...

@Veve
Toate cozile sunt binevenite, abia atseptam sa ne imprietenim :)
Despre concurs insa stiu ca s-a incheiat perioada inscrierilor. Cel mai vine este sa vorbesti cu Vic, pe link-ul din postare.
Eu acum ma imbrac si vin in vizita la voi pe blog :)

Iulia ❤️ spunea...

uu ce dragalasa e!!!!!
Superba!! chiar o pisica de vis!!!

Vania spunea...

Să mă mai pun la curent cu concursul, că participă şi Nataşa...

Anonim spunea...

io iti tin labutele strans-strans.sunt sigur ca tu vei castiga! ,)

Tzipi spunea...

Ce mai face Chiti ? Cred ca am devenit dependenta de pisica ta ...
Cand eram in Romania, am salvat o pisica identica cu Chiti ( mai putin ochii )...

Chiti spunea...

@Vania
Si Natasa? Are emotii?

Chiti spunea...

@mihaeladitoscana
Fanica :)

Chiti spunea...

@Tzipi
Uite, tocmai ce mi-a dat tati niste apa, pentru ca mie imi place sa o beau de la robinet, nu din strachinuta.
Ma joc mereu cand nu dorm... si trebuie sa recunosc ca am cam neglijat blogul.
Ce s-a intamplat cu pisica salvata de tine?

Tzipi spunea...

Pisicuta salvata , a stat cu noi in garsoniera 1 an si jumatate. Dupa care, am dus-o la tara la mama, ca noi ne pregateam sa venim in Canada. A mai stat la tara vreo 2 ani, fericita cu matza mamei mele. Care matza era o lady, vana soareci si ii aducea motanului meu sa-i manance ( al nostru nu stia sa vaneze ).Au fost buni prieteni. Intr-o noapte a disparut de acasa si nu s-a mai intors : probabil cineva, vreun caine sau ceva l-o fi ucis. Ca la tara asa se intampla cu matzele ....