sâmbătă, 5 iunie 2010

Amintiri din copilarie







Cred ca imbatranesc. Am inceput sa-mi amintesc cu nostalgie de vremurile cand eram o tanara speranta a neamului fiarelor.


Voi?

25 de comentarii:

Zazuza spunea...

vaaaaaaai, ce dulceeeeeee! ce burticicaaaaaaa! draga de ea!

Missouri spunea...

Dragă Chiţi, eşti o minunăţie de pisicuţă. Te faci tot mai frumuşică, iar de îmbătrânire nici nu poate fi vorba. Pisicile trebuie să trăiască 9 tinereţi. :)
Şi cred că eşti foarte Fiară. Hai s-o întrebăm pe Pisica! :)

Corina spunea...

Frumoasa ai fost si frumoasa ai ramas - fiara, desigur! :)
Lasa gandurile cu batranetea - mai este mult pana acolo!

realbadpisy spunea...

hhehemz ce dulce e matzis...e asa frumoasa.

teampit spunea...

Ursuletul ce parere are, ca el te cunoaste cel mai bine?

Laura spunea...

sa-ti traiasca portocalia! sanatoasa si la fel de draguta!

daca va face placere, treceti si pe la Mau, http://twitter.com/Mhiau

va pupam

eastwitching spunea...

So cute - love them!

LAURA spunea...

dragalasa!

vic spunea...

frumusete fara pereche, zau.

vic spunea...

invitatie la concurs:
http://vicoprea.blogspot.com/2010/06/concurs-de-cozi-de-mitza.html

Vania spunea...

Noi? Tot cu Nataşa...

Chiti spunea...

@Zazuza
Acum am si o cusatura pe burtica, dar nu se vede :)

Chiti spunea...

@Missouri
Mai am un pic si implinesc un an...

Chiti spunea...

@Corina
Multumesc! :)

Chiti spunea...

@realbadpisy
Sunt, nu?

Chiti spunea...

@teampit
Zice am am cam crescut, acum nici nu-l mai bag in seama.

Chiti spunea...

@Laura
Nu stim cum functioneaza treaba cu twitter, dar am vizita-o pe Mau cu placere :)

Chiti spunea...

@eastwitching
Thank you! :)

Chiti spunea...

@LAURA
Cine, eu? :)

Chiti spunea...

@vic
lasa ca mai stiu eu niste pisici frumoase-frumoase... :)

Chiti spunea...

@tot vic
Concurs cu cozi? geniala idee! Ma duc sa-mi fac un portofoliu.

Chiti spunea...

@Vania
Si Natasa creste :)

Mirela spunea...

Fiară mică, erai o jucărie vie, ce te-aș mai fi smotocit, scumpă mică! Pupicuri cu milioanele! :P

Chiti spunea...

@Mirela
Mami zice ca si acum mai arat uneori ca un pui de fiara. Dar eu ma mir, doar sunt asa de matura...

Radu spunea...

Buna ziua,

As fi interesat de un link-exchange intre motruinfo.ro si blogul dvs. Daca sunteti interesat astept un email pe admin@motruinfo.ro

Cu respect,
Ursu Radu

(Dupa vizualizare as avea rugamintea ca acest comentariu sa fie sters)
PS: Va rog includeti link-ul si titlul dorit pentru a va adauga.