luni, 26 octombrie 2009

Ce inseamna pisica in vis?



Asta se intreaba multi dintre cei care ajung pe blogul meu de pe google.
Eu pot sa va spun asa: visez mereu o pisica. Pisica este o fiara roscata, care alearga dupa soricei si isi dovedeste zilnic vitejia.


Iar cand visez asa, zau daca nu mi se implineste visul: cum ma trezesc, gasesc un soricel de jucarie, o punga sau o hartie pe care sa le vanez. Si de indata toata lumea zice: Vai, Chiti, ce viteaza esti!


Nu stiu insa sa va spun ce inseamna daca si "umanii" viseaza pisica. Dar, pot sa va spun ca este un semn foarte bun daca ati cautat aceasta informatie si ati ajuns la mine pe blog, caci ati avut ocazia de a face cunostinta cu o fiara tare dragalasa.



Caci asa sunt eu: Chiti de vis.

19 comentarii:

Zazuza's Gulaschsuppe spunea...

hihihi, Chiti, te-ai facut si prezicatoare!

Chiti spunea...

A trebuit, publicul o cerea:-))
In fiecare zi exista minim o intrare pe teme de vise cu pisici (hmm, mai mult asta imi da de gandit, va dati seama cati oameni viseaza de fapt pisici?).
Asa ca m-am gandit sa le intind o labuta de ajutor.

Anonim spunea...

In cartea mea de vise explicate scrie ca pisica vazuta in vis inseamna femeie sireata in care sa nu te increzi. Exista o exceptie, pisica adormita care prevesteste bucurii. Eu deja ma bucur sa ma uit la pozele tale. :)

Missouri spunea...

Vai, dragă, îţi spun eu: pisică în vis (pentru că visează şi umanii, da) înseamnă bogăţie sufletească!:)
Dacă fiara e şi roşcată, înseamnă dragoste mare!:))
Te pup!
Rozi şi Missy

Anya spunea...

Very sweet and cute pictures
hugs love for you
Kareltje =^.^=

Sakura spunea...

hi hi chiti
esti...lipicioasa...dar si siteata
:)
ca o pisica adevarata
;)

Vania spunea...

Am ajuns pe alte cpi, nu căutând pe Google. Salutări de la Nataşa!

Chiti spunea...

@Missouri
Imi place interpretarea ta :-), pupici pentru tine, Rozy si micutul vostru prieten.

Chiti spunea...

@Anya & Kareltje
Thank you, lots of hugs from Chiti for both of you.

Chiti spunea...

@Sakura
Sireata sau isteata? ca nu am inteles exact :-))
Mami zice ca uneori seman cu o vulpita, deci as putea fi sireata.

Chiti spunea...

@Vania
Bine ai venit, oricare ar fi acele cai! :-)
Salutari Natasei!

Chiti spunea...

@Sakura
Multumesc, esti un pisoi tare atent.

Morticia spunea...

Ce rasfat pe capul tau! Nu mai stiu mami si tati ce sa faca de dragul tau...

Cat with a Garden spunea...

Bună ziua, Chiti. You are a gorgeous red kitten and what cool pictures your humans take of you. We followed a link and landed on your blog. Couldn't leave without saying hello.
Purrs, Siena & Chilli

Chiti spunea...

@Morticia
Eu, rasfatata? Numai cand dorm :-)

Chiti spunea...

@Cat with a Garden
Glad to meet you :-)

Unknown spunea...
Acest comentariu a fost eliminat de autor.
Anonim spunea...

hi` hi`...am sh eu un pisoi pe nume johnny sh este la fel ca tel dn img:X:X:X...seamana asa mlt:D:)

CT ( cette) spunea...

Uite asa am ajuns si eu aici :)).
Foarte scumpa Chiti :*.