miercuri, 27 ianuarie 2010

Mustatile la numarat!

In poza asta se vad doar trei, dar va zic eu ca sunt patru. Patru mustati negre!
Of, cu schimbarile astea... sper ca macar nasul sa-mi ramana roz.

32 de comentarii:

lucky motanul spunea...

chiţi,
nici nu ştii
ce plăcut este
să-ţi număr
mustăţile negre!

eu cred că te transformi
într-o pisică de basm
cu care s-ar mândri
şi marele Creator
al tuturor fiinţelor
cu sau fără mustăţi

Corina spunea...

Chiti, nu-ti fa probleme - probabil unul din stramosii tai a fost negru :)

Zazuza spunea...

wooooooow, albe sau negre, iti vin de minune! ce mare te-ai facut!

Irina spunea...

Nu numai ca n-o sa-ti ramana nasul roz, dar o sa-ti iasa multi pistrui :)
Motanul meu, portocaliu si el, e plin de pistrui pe nas si buze :)
Asa sunt pisicile astea oranj, mai speciale, nu-i asa? ;)

Anonim spunea...

Cui ii mai pasa de mustati, cand esti asa frumoasa?! Serios, n-ar trebui sa-ti faci probleme! :)

Grişka spunea...

Nu-ti face probleme, Chiti, o sa fii intotdeauna frumoasa!

Morticia spunea...

Draga de tine... Vad ca lui tati ii place inca sa iti faca poze frumoase, asa ca nu e cazul sa te ingrijorezi :)

vic spunea...

de ce n-ai pozat si coada? aaaa?
sunt sigura ca e deja neagra...

volent spunea...

eu una lesin deja de placere numai cand te vad:)))))))

coolcat2 spunea...

Eu cred că esţi un fel de Benjamin Button pisicesc şi de sex feminin. :)
Tu întinereşti, nu îmbătrâneşti. Din albe, mustăţile tale devin negre.

Missouri spunea...

Chiţi, dar privirea plină de visare din ochişori ce este, hm? Te faci tot mai frumoasă şi mai vitează pe zi ce trece!

Chiti spunea...

@Lucky
Toti suntem intr-un basm, cu pisici bloggerite, salvari miraculoase si prietenii vesnice :)

Chiti spunea...

@Corina
Oh, nu cred. Eu sunt din Brasov si sunt roscata, deci cred ca provin dintr-o familie de sasi :)

Chiti spunea...

@Zazuza
Sper ca nu prea mare.n Tin la silueta, fac exercitii zilnic.

Chiti spunea...

@Irina
Motanul tau este cel din poza de profil? Este tare frumusel!

Chiti spunea...

@teampit
Nu-mi fac, dar o sa vedeti voi ca pana la urma se intampla cum zice Vic, ma fac toata neagra si nu o sa ma mai recunoasteti...

Chiti spunea...

@Griska
Ma faci sa ma-nrosesc. Nici nu mi-e greu :)

Chiti spunea...

@Morticia
Da, tati imi face niste poze tare reusite :)

Chiti spunea...

@Vic
Nu..inca. Dar stau sa o verific din cand in cand, de cand mi-ai zis.

Chiti spunea...

@volent
Multumesc de compliment! Inteleg ca musafirul tau pisicesc este la fel de negru precum mi se prezice ca voi fi si eu daca voi continua sa ma innegresc.

Chiti spunea...

@Coolcat
Draga Sasha, cred ca trebuie sa vad si eu filmul asta, ca si @teampit mi l-a recomandat.

Chiti spunea...

@Missouri
Cred ca visam cand mi-a facut poza :)

Mirela spunea...

Chiti pupam mustatile si... toata pisica! Cu drag, Enya, Serafina si eu :P

Chiti spunea...

@Mirela
Si eu va pup pe toate :)

Mirela spunea...

Chiti, apropo de nas: este delicos de roz-pastel, ca floarea de macies, nu s-a innegrit deloc! Si al Serafinei e roz, iar dupa un somn lung si adanc, devine chiar trandafiriu. Frumoase mai sunteti! :P

Sakura spunea...

chitirelul are mustatile tarcate
o fi de la vreme
:)

Corina spunea...

Chitisor, sper ca esti bine! lasa nu mai fii blue, esti frumoasa oricum! Pupici de la Leo!

Lady Io spunea...

@Sakura
Chiti se intreaba daca la primavara i se albesc la loc mustatile :))

Lady Io spunea...

@Corina
Chiti e bine, dar e-n vacanta la bunici si de asta e un pic absenta, Dar revine in curand cu aventuri noi.
Pupici si tie si lui Leo.

Corina spunea...

Chiti - uite ce am descoperit (hoinarind pe bloguri) - priveste aici:

http://1.bp.blogspot.com/_qCBUDeGrwmM/S2POZyLUukI/AAAAAAAABZs/KoVMfveav9w/s1600-h/012.JPG

vezi? nu esti singura "portocala" cu mustati cu fire negre :P

Ti-a venit inimioara la loc? :)

Chiti spunea...

@Corina
Da, ia uite ce frumusete de fiara! Cred ca e un motan. Si are mustatile amestecate, albe si negre :)
Eu cred ca e din cauza ca noi, roscatele, suntem sarea si piperul neamului pisicesc.
Leo cum are mustatile?

Corina spunea...

Leo a avut intotdeauna mustatile de o culoare asemanatoare blanitei - o idee mai deschise.