duminică, 21 martie 2010

Poze din parc

Ai mei s-au intalnit in parc cu un pisoi in lesa. Seamana cu mine, o sa vedeti, doar ca are blanita mai scurta. Este... frumusel, nu zic nimic mai mult.





Acum ei se gandesc sa-mi ia si mie lesa si sa ma scoata la plimbare. Dar sunt putin contrariata: in lesa? Dar ce sunt eu, catel?
Voi ati incercat vreodata asa ceva?

Cred ca totusi am parte de suficienta actiune la gradinita de pisici mici. Saptamana asta invatam sa vanam si alte lucruri in afara de fripturi si soricei de jucarie. Sunt un pic timorata, colegii mei au mult mai multa experienta...

In alta ordine de idei, am aflat de curand cu ce se ocupa bipezii mei cand nu sunt atenta. Se plimba prin restaurante. Fara mine!!!!!!!!!!!!!
Trebuie sa am o discutie serioasa cu ei, asa nu se mai poate.

19 comentarii:

mimi spunea...

:) eu scoteam pisica in parc. nu avea lesa, dar probabil ca ar fi fost o idee buna din moment ce de cate ori vedea un caine fugea si eu tb sa o caut.

Zazuza spunea...

macar roscatelul asta frumos merge in lesa. eu cand il pun pe Peter in lesa si iesim in gradina, sta doar lipit de pamant, pe burta, la soare :))

LAURA spunea...

CE HAIOS !

Grişka spunea...

Eu am ieşit de vreo 2 ori în lesă, la ţară, în curte (o să pun poze pe blog într-una din zilele următoare).
Dar ultima dată m-am speriat de ceva, m-am smucit şi am luat-o la fugă cu lesa târâş... Noroc că era uşa deschisă, iar mie mi-a dat prin cap să intru în casă şi să mă ascund sub pat... :)

Morticia spunea...

Chitirel, nu stiu daca e o idee tocmai buna. Daca dupa aia indragesti prea mult statul pe afara si te deprimi stand numai in casa cu mami si tati? :-S

Missouri spunea...

Dragă Chiţirel, este o mare fericire pentru o pisică să se plimbe pe afară.
Totuşi, eu aş zice să fiţi prudenţi, fiindcă noi pisicile suntem fiinţe delicate. Ai fi fericită să ieşi afară la soare, sunt sigură, dar bipezii tăi să aleagă o zi liniştită, fie foarte de dimineaţă, fie o duminică, atunci când figurile străine ar putea mai puţin să te sperie. Cred că cel mai bine ar fi să mergeţi undeva la ţară. Asta până te obişnuieşti, apoi va fi tot mai uşor. :)
Până să vă plimbaţi afară, aş zice să faceţi repetiţii în casă, aşa încât să înveţi să te plimbi cu graţie în lesă, fără să te smuceşti, fără să te spânzuri... :)
Prudenţă maximă, pentru o pisicuţă ( fiară! ) preţioasă ca tine! :)

vic spunea...

nu si nu!

pisicile nu au voie in lesa, ci in ham. si trebuiesc scoase in conditii speciale, in locuri ferite, liniste.

la ciini nu este pusa intimplator pe muschii gitului lesa, are logica.

Missouri spunea...

Vic are dreptate! Un ham este singurul indicat. :) Oferă mult mai multă siguranţă, în afară de orice altă conotaţie, scump Chiţirel. :)

Chiti spunea...

@mimi
Ce curajoasa! Mami zice ca i-ar fi frica sa nu ma piarda.

Chiti spunea...

@Zazuza
Si roscatelul mergea tupilat, aproape lipit de pamant, dar era prima lui iesire in lume.

Chiti spunea...

@Laura
Eu, haioasa? Nuuu, eu sunt inspaimantatoare.

Chiti spunea...

@Griska
Pana la urma tot locurile cunoscute sunt mai prietenoase, nu?

Chiti spunea...

@Morticia
Nu, sa stii ca i-am dresat foarte bine. Acum stau in patru labe si se joaca frumos. Mi-am pus in gand sa-i invat si sa manance din strachinuta pisiceasca.

Chiti spunea...

@Missouri
Noi n-avem tara :((
Dar e o idee buna: dimineata, in week-end, cand nu e lume multa.

Chiti spunea...

@vic
Ok, am inteles. Ham. Dar ham-ham nu fac tot cateii???

Chiti spunea...

@Missouri
Ham-ham! :))
Probabil ca la pet shop au exact ce ne trebui. Oricum, nu suntem inca hotarati.

vic spunea...

chiti e pisi asa ca nu o trata ca pe un catel. plimbatul afara inseamna microbi [vaccinari in plus], atac neasteptat de la ciini si ranire, stress.

ti-a spus chiti ca vrea la plimbare? eu cred ca nu. las-o in casa sanatoasa.

cris spunea...

Sati a mea e neagraaaaaaaaaa, neagra tuci. si i-am luat o lesa roooooooooooz, roz bombon. si in momentul cand am " inhamat-o "s-a trantit pe parchet si n-a mai vrut sa faca nici un pas, daramite un salt. nici cand am ademenit-o cu papica, nici cu jucarii, cu nimic. asa ca am dat-o hutza pe parchet si apoi am lasat-o in treaba ei....deocamdata e in perioada de gandire.:))

Chiti spunea...

@Cris
Pe mine nu au incercat sa ma duca afara pana la urma si cred ca au renuntat la idee. Dar poti sa stii ce e in mintea bipezilor astora?
Salutari lui Sati! I-am vazut poza la tine pe blog, este tare frumoasa.