vineri, 30 octombrie 2009

Leapsa fotografica



Sakura este un prieten bun si atent. Mereu are grija (si) de mine si ma invata numai lucruri bune. Pentru ca nu se poate juca decat virtual cu mine, mi-a dat o leapsa.
Trebuie sa pun pe blog doua fotografii: una draga si una hazlie. Desi sa stiti ca mie si aia hazlie mi-e draga :-)

Aceasta este prima mea fotografie, facuta chiar in ziua in care parintii mei adoptivi m-au gasit la Brasov si m-au salvat. Ei au fost draguti si mi-au cumparat un biberon special pentru pisoi mici. Eu am fost draguta si am ros tetina inca de la inceput, ca sa stie cu cine au de-a face.


Mami zice ca fotografia asta este haioasa. Nu inteleg de ce, ca eram foarte suparata si tocmai imi spuneam parerea.

Dau mai departe leapsa catre Sonho de Lisboa, sigur are fotografii dragi cu care ne va incanta ochisorii. O dau si catre Nik.

14 comentarii:

Grişka spunea...

Chiţi, eşti şi frumoasă, şi haioasă, adică aşa cum trebuie să fie toate pisicile care se respectă!

Belle de Jour spunea...

:)
ca stapana de sakura sau ca stapanita de sakura pot zice ca esti cumplit de fotogenica
multumesc eu (el va face qasta mai tarziu) de poze
:)

Sakura spunea...

:)
multumim Chiti ca ai preluat leapsa
esti o pisica de nadejde
:)

Nik26 spunea...

Merci, Chiti! :)
Sa vad ce ma fac eu... de cand mi-a dat-o Sakura tot scotocesc dupa poze! :b Acum si de la tine... Macar pentru o postare trebuie sa gasesc ceva! :D

Chiti spunea...

@Griska
Am si o gramada de prieteni de la care invat lucruri bune :-)

Chiti spunea...

@Belle de Jour si Sakura
Iar voi sunteti o familie tare dragalasa, va apreciem mult prietenia :-)

Chiti si Lady Io

Chiti spunea...

@Nik
Abia astept :-)

Anya spunea...

Hi Chiti
This are two lovely pictures from you :)
Your Mommy had Luck to found such a sweetie like you :))))
I send you many hugs
Kareltje =^.^=

Chiti spunea...

@Anya
The first one is my first picture :-)
Hugs

Sonho de Lisboa spunea...

multumesc de leapsa, draga Chiti!:)
vei gasi cat de curand un set proaspat de fotografii pe blog!

Chiti spunea...

@Sonho de Lisboa
Abia astept! Si sa stii ca mi-ar placea sa mai vii pe la noi in vizita, am niste trucuri noi sa-ti arat :-))

Sonho de Lisboa spunea...

gata, Chiti, am terminat! :)

sper ca acele trucuri nu includ cataratul in locuri interzise si trasul de perdelele lui mami! :)

si mie mi-ar placea sa va mai vad! organizam noi ceva in sensul asta :)

Chiti spunea...

Cum? Deja stii trucurile astea? M-am antrenat special.
Vin acum sa vad fotografiile :-)

Morticia spunea...

Ce certareata esti, mai Chiti! Nu e frumos sa tipi la mami a ta :P